Zweeler updates!

Berichtdoor zwieler » ma maart 30, 2015 10:42

Nou hij staat er op hoor: https://zweeler.com/main/main.php

We gaan nog flink aan de slag nu om allerlei kleine dingen aan te passen. ook gaan we de functionaliteiten verder uitbreiden en nog meer verbeteren.

Dit is al een grote stap voorwaarts (vinden wij :lol: ).

Voordelen:

1 Je kan alle aankomende spellen makkelijk en snel terug vinden.
2 Je kan sorteren op sport, type spellen, qualifiers, free games, Pool games en we hebben nog plek voor de toekomst.
3 Ook kan je heel snel zien met het filter "Live spellen" in welke spellen jij teams hebt gemaakt en dan via de Enter knop kan je er meteen heen. Deze functionaliteit is de basis van een volledig nieuwe "Mijn teams" pagina. Dat zal het zelfde gaan werken en zal er aankomende maanden ook aankomen.
4 Ook kan je goed zien hoeveel betaalde teams er zijn tov van de aangemelde teams.
5 De kalender is er ook in verwerkt.
6 Je kan sorteren op de headers, klik er maar eens op.
7 en je kan ale afgelopen spellen bekijken en natuurlijk via de tab "mijn teams" alle afgelopen spellen waar jij aan mee gedaan hebt.

Als er vragen zijn, zeker stellen :D
zwieler

Berichtdoor karper » ma maart 30, 2015 11:55

Ik vind het geen verbetering hoor !!!!!!! Ergo ik vind het een crime. Het was zo simpel en makkelijk en overzichtelijk. Ik begrip deze verandering niet? Maar misschien ben ik wel niet van deze tijd.
karper

Berichtdoor karper » ma maart 30, 2015 12:08

Voor mijn zijn de jaarspelen belangrijk, maar het lijkt erop dat deze nu weinig aandacht krijgen. Via een omweg kan je ze inzien. Ik vind het helemaal niets!!!!!!!
karper

Berichtdoor zwieler » ma maart 30, 2015 12:19

Zoals altijd, is alles wat nieuw is een beetje wennen :-) Je zal merken dat als je gewend bent aan de filters dat je razendsnel alles kan vinden.

Dus druk op de filters, en kijk hoe het werkt. je mag ook vragen stellen natuurlijk :-)
zwieler

Berichtdoor karper » ma maart 30, 2015 12:24

Wat filters, ik zie alleen "clear filters" en dan gebeurt er niets.
karper

Berichtdoor karper » ma maart 30, 2015 12:37

Ik heb het idee dat jullie het doel aan het voorbij schieten zijn. Volgens mi zijn er veel spelers , die alleen maar geinteresseerd zijn in bepaalde sporten. Ik bijvoorbeeld vooral in jaarspelen mbt tennis, wielrennen en schaatsen. En voorheen waren die onderwerpen snel aan te klikken. Om het verloop van de jaarspelen te volgen is nu een crime. Maar goed het geld is binnen en waarom dan nog service. Natuurlijk bedoelen jullie dat niet zo, maar ik krijg toch die smaak in mijn mond.
karper

Berichtdoor zwieler » ma maart 30, 2015 12:42

Klik eens op dat pijltje naast aankomende spellen, en klik dan op live spellen of afgelopen spellen (maar die zoek je nu niet) Dan kan je via de header alle spellen, mijn teams etc alles razendsnel terugvinden waar je nu mee doet. Echt handig ;-)
zwieler

Berichtdoor zwieler » ma maart 30, 2015 12:43

Daarnaast kan je ook op alle sporten klikken en dan het filter op Wielrennen zetten, of Schaatsen of Tennis etc. dan zie je alleen die sporten die je graag wilt zien.

met Clear filters (die we gaan vertalen natuurlijk) an je alles weer op de beginstand zetten zoals je de index opent.
zwieler

Berichtdoor karper » ma maart 30, 2015 12:50

Als ik dat doe, zie ik echt niet de jaarspelen te voorschijn komen.
karper

Berichtdoor zwieler » ma maart 30, 2015 13:01

Ik zie alle live spellen tevoorschijn komen als ik de filter op "live spellen" zet. Dus ook alle jaarspellen.

Als je daar nu op de tab "mijn teams" klikt dan zie je alle spellen, waaronder de jaarspellen, waar je een team hebt gemaakt. Ook hoeveel teams en via de enter ga je direct naar de stand.
zwieler

Volgende

Keer terug naar Algemene informatie

• Toon nieuwe berichten
  • Toon onbeantwoorde berichten